Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Bulletin of Sumy National Agrarian University
Home
Editorial Board
About Journal
Peer-review Process
Publication Ethics
Plagiarism Policy
Open Access Policy
Indexed & Abstracted
For Authors
Author Guidelines
Cost of publication
Privacy Statement
Copyright and Licensing
Archives
Contacts
Search
Search
Login
Home
/
Archives
/
No 4 (86) (2020): Bulletin of Sumy National Agrarian University
Published:
2020-12-25
Articles
Фінансово-кредитний механізм розвитку діяльності аграрних підприємств
А.І. Сухоставець
3-8
Удосконалення якості прийняття управлінських рішень в бізнес-структурах
С.І. Плотницька
9-12
Методичні підходи до оцінювання ефективності напрямів державної підтримки аграрних підприємств у межах державного регулювання їх діяльності
О.В. Гривківська, Н.С. Бобро
13-17
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2020.4.3
Параметри динамічної системи «якість освіти» як детермінанти соціально-економічного розвитку держави
А.Є. Артюхов
18-24
Орієнтація на клієнта як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Є.О. Голишева
25-29
Functions of state governance of sport in the conditions of economic globalization
O. Slavkova, Li Zongxi
30-34
Системи управління конкурентним розвитком підприємств молокопереробної галузі
С.В. Вовчок
35-42
Оптимізація процесів управління запасами на підприємствах аграрної сфери
Н.О. Макаренко
43-48
Сучасний стан відтворювального потенціалу аграрних підприємств
О.С. Скопова
49-53
Теоретичні засади менеджменту логістичної стратегії аграрного підприємства як інструмент підвищення конкурентоспроможності
І.А. Маркіна, О.В. Вараксіна, М.І. Сьомич
54-59
Методичні засади соціальної гармонізації інтересів суб’єктів земельного ринку
В.В. Макарова
60-65
Методи бюджетного регулювання
П.О. Фененко, В.В. Оніщенко, А.М. Кучерявий
66-70
Ґенеза економічної думки концепції «Індустрія 4.0» в умовах цифрової трансформації
Г.Л. Чміль
71-76
Організаційно-економічні засади формування конкурентного енергетичного ринку
Ю.І. Данько
77-81
Методичні підходи до оцінки інвестиційного потенціалу країни
Л.В. Мельник
82-86
Шляхи вдосконалення маркетингового управління аграрним підприємством в умовах цифровізації
А.П. Стиранка
87-92
Сучасні підходи до забезпечення інноваційного розвитку аграрного підприємства
В.М. Орел, І.П. Афанасьєв
93-104
Особливості маркетингового управління брендингом території
К.В. Блюмська-Данько, Н.В. Колодненко
105-110
Оцінка структурних змін в економіці україни на основі VAR моделі
І.Б. Назаркевич
114-121
Теоретико-методичні засади розвитку маркетингового управління з врахуванням цифровизації
А.П. Стиранка
155-159
Analysis of macroeconomics proportions of reproductive process in the systems of effective state investment policy
A.A. Zakharkin, H.V. Saltykova
160-165
Language
Українська
English
ISSN 2307-9533
ISSN 2518-1246