Орієнтація на клієнта як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства

  • Є.О. Голишева

Анотація

Сучасні підприємства постійно шукають шляхи підвищення конкурентоспроможності своєї діяльності. Аналіз сучасних тенденцій показує, що успішний бізнес має на меті задоволення не тільки своїх потреб і отримання негайного прибутку, а й орієнтацію на задоволення потреб споживачів, налагодження тривалих взаємозв’язків з клієнтами. Тобто підприємства, які ставлять довготривалі стратегічні цілі своєї діяльності мають бути клієнтоорієнтованими.

Тому у статті розглядаються принципові відмінності підприємств, які орієнтуються на продажі, та клієнтоорієнтованих підприємств. Також були виділені переваги та недоліки клієнтоорієнтованої концепції. На основі аналізу ТОП-100 найбільш клієнтоорієнтованих компаній, який створений Forbes, були виділені тенденції сучасних підприємств, які орієнтують свою діяльність на споживачах.

Опубліковано
2020-12-25
Як цитувати
Голишева, Є. (2020). Орієнтація на клієнта як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства . Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент, (4 (86), 25-29. вилучено із https://snaujournal.com.ua/index.php/journal/article/view/174