Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Bulletin of Sumy National Agrarian University
Головна
Редакційна колегія
Про журнал
Порядок рецензування
Публікаційна етика
Політика щодо плагіату
Політика відкритого доступу
Індексація
Для авторів
Вимоги до статей
Вартість публікації
Конфіденційність
Авторські права та ліцензування
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 4 (86) (2020): Вісник СНАУ. Економіка і менеджмент
Опубліковано:
2020-12-25
Фінансово-кредитний механізм розвитку діяльності аграрних підприємств
А.І. Сухоставець
3-8
Удосконалення якості прийняття управлінських рішень в бізнес-структурах
С.І. Плотницька
9-12
Методичні підходи до оцінювання ефективності напрямів державної підтримки аграрних підприємств у межах державного регулювання їх діяльності
О.В. Гривківська, Н.С. Бобро
13-17
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2020.4.3
Параметри динамічної системи «якість освіти» як детермінанти соціально-економічного розвитку держави
А.Є. Артюхов
18-24
Орієнтація на клієнта як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Є.О. Голишева
25-29
Функції державного управління спортом в умовах економічної глобалізації
О. Славкова, Лі Цзунсі
30-34
Системи управління конкурентним розвитком підприємств молокопереробної галузі
С.В. Вовчок
35-42
Оптимізація процесів управління запасами на підприємствах аграрної сфери
Н.О. Макаренко
43-48
Сучасний стан відтворювального потенціалу аграрних підприємств
О.С. Скопова
49-53
Теоретичні засади менеджменту логістичної стратегії аграрного підприємства як інструмент підвищення конкурентоспроможності
І.А. Маркіна, О.В. Вараксіна, М.І. Сьомич
54-59
Методичні засади соціальної гармонізації інтересів суб’єктів земельного ринку
В.В. Макарова
60-65
Методи бюджетного регулювання
П.О. Фененко, В.В. Оніщенко, А.М. Кучерявий
66-70
Ґенеза економічної думки концепції «Індустрія 4.0» в умовах цифрової трансформації
Г.Л. Чміль
71-76
Організаційно-економічні засади формування конкурентного енергетичного ринку
Ю.І. Данько
77-81
Методичні підходи до оцінки інвестиційного потенціалу країни
Л.В. Мельник
82-86
Шляхи вдосконалення маркетингового управління аграрним підприємством в умовах цифровізації
А.П. Стиранка
87-92
Сучасні підходи до забезпечення інноваційного розвитку аграрного підприємства
В.М. Орел, І.П. Афанасьєв
93-104
Особливості маркетингового управління брендингом території
К.В. Блюмська-Данько, Н.В. Колодненко
105-110
Оцінка структурних змін в економіці україни на основі VAR моделі
І.Б. Назаркевич
114-121
Теоретико-методичні засади розвитку маркетингового управління з врахуванням цифровизації
А.П. Стиранка
155-159
Аналіз макроекономічних пропорцій відтворювальних процесів в системі ефективної інвестиційної політики держави
О.О. Захаркін, Г.В. Салтикова
160-165
Мова
Українська
English
ISSN 2307-9533
ISSN 2518-1246