Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент
Головна
Редакційна колегія
Про журнал
Порядок рецензування
Публікаційна етика
Політика щодо плагіату
Політика відкритого доступу
Індексація
Для авторів
Вимоги до статей
Вартість публікації
Конфіденційність
Авторські права та ліцензування
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 4 (86) (2020): Вісник СНАУ. Економіка і менеджмент
Опубліковано:
2020-12-25
Фінансово-кредитний механізм розвитку діяльності аграрних підприємств
А.І. Сухоставець
3-8
Удосконалення якості прийняття управлінських рішень в бізнес-структурах
С.І. Плотницька
9-12
Методичні підходи до оцінювання ефективності напрямів державної підтримки аграрних підприємств у межах державного регулювання їх діяльності
О.В. Гривківська, Н.С. Бобро
13-17
Параметри динамічної системи «якість освіти» як детермінанти соціально-економічного розвитку держави
А.Є. Артюхов
18-24
Орієнтація на клієнта як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Є.О. Голишева
25-29
Функції державного управління спортом в умовах економічної глобалізації
О. Славкова, Лі Цзунсі
30-34
Системи управління конкурентним розвитком підприємств молокопереробної галузі
С.В. Вовчок
35-42
Оптимізація процесів управління запасами на підприємствах аграрної сфери
Н.О. Макаренко
43-48
Сучасний стан відтворювального потенціалу аграрних підприємств
О.С. Скопова
49-53
Теоретичні засади менеджменту логістичної стратегії аграрного підприємства як інструмент підвищення конкурентоспроможності
І.А. Маркіна, О.В. Вараксіна, М.І. Сьомич
54-59
Методичні засади соціальної гармонізації інтересів суб’єктів земельного ринку
В.В. Макарова
60-65
Методи бюджетного регулювання
П.О. Фененко, В.В. Оніщенко, А.М. Кучерявий
66-70
Ґенеза економічної думки концепції «Індустрія 4.0» в умовах цифрової трансформації
Г.Л. Чміль
71-76
Організаційно-економічні засади формування конкурентного енергетичного ринку
Ю.І. Данько
77-81
Методичні підходи до оцінки інвестиційного потенціалу країни
Л.В. Мельник
82-86
Шляхи вдосконалення маркетингового управління аграрним підприємством в умовах цифровізації
А.П. Стиранка
87-92
Сучасні підходи до забезпечення інноваційного розвитку аграрного підприємства
В.М. Орел, І.П. Афанасьєв
93-104
Особливості маркетингового управління брендингом території
К.В. Блюмська-Данько, Н.В. Колодненко
105-110
Оцінка структурних змін в економіці україни на основі VAR моделі
І.Б. Назаркевич
114-121
Теоретико-методичні засади розвитку маркетингового управління з врахуванням цифровизації
А.П. Стиранка
155-159
Мова
Українська
English
ISSN 2307-9533
ISSN 2518-1246