Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Bulletin of Sumy National Agrarian University
Головна
Редакційна колегія
Про журнал
Порядок рецензування
Публікаційна етика
Політика щодо плагіату
Політика відкритого доступу
Індексація
Для авторів
Вимоги до статей
Вартість публікації
Конфіденційність
Авторські права та ліцензування
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 3 (99) (2024): Вісник СНАУ. Економіка і менеджмент
Опубліковано:
2024-10-25
ЕКОНОМІКА
УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ АГРОСЕКТОРУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ AGILE-ПІДХОДІВ
Марія Ігнатко
5-9
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.1
PDF
СОЦІАЛЬНІ ГАРАНТІЇ В СИСТЕМІ КОРПОРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Катерина Середюк
10-14
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.2
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ
Олександр Сидоров
15-20
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.3
PDF
РОЛЬ ЗМІ В АНТИКОРУПЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕКОНОМІЧНУ БЕЗПЕКУ
Артем Хаванов
21-25
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.4
PDF
МЕНЕДЖМЕНТ
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ
Маргарита Лишенко, Віталій Лишенко
26-33
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.5
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ЯК ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ КАДРОВОЮ БЕЗПЕКОЮ БІЗНЕСУ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Наталія Носань, Наталія Зачосова, Надія Гапоненко
34-38
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.6
PDF
МАРКЕТИНГ
НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА ШЛЯХОМ РОЗРОБКИ РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Маргарита Лишенко, Юрій Ус
39-44
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.7
PDF
ВАЖЛИВІСТЬ CRM СИСТЕМ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
Сергій Мєшков
45-50
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.8
PDF
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИМІРЮВАННЯ УСПІШНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ В КОНТЕКСТІ ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ
Владислав Романенко
51-57
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.9
PDF
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
Андрій Добринський
58-63
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.10
PDF
СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Людмила Шостак, Маргарита Садовська, Софія Матвійчук
64-68
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.11
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ПРОБЛЕМИ АГРОГОСПОДАРЮВАННЯ
МАЛЕ ФЕРМЕРСТВО У ІНКЛЮЗИВНІЙ СІЛЬСЬКІЙ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНІВ
Олена Ніфатова, Юрій Данько
69-75
DOI:
https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.3.12
PDF
Мова
Українська
English
ISSN 2307-9533
ISSN 2518-1246