Теоретичні засади менеджменту логістичної стратегії аграрного підприємства як інструмент підвищення конкурентоспроможності
Abstract
Стаття акцентує увагу на важливості вивчення питання стратегічного управління, зокрема управління конкурентоспроможністю підприємства, як головного напряму сталого розвитку господарюючого суб’єкта. Наголошено, що формування оптимальної стратегії має забезпечуватися на трьох основних рівнях: низовому, середньому та вищому. Акцентовано увагу на основних стратегічних принципах управління конкурентоспроможністю підприємства. Відмічено, що для забезпечення стійкої позиції аграрних підприємств в конкурентному середовищі важливо оптимізувати використання усіх видів його ресурсів, зокрема застосовувати логістичний підхід в управління підприємницькою діяльністю. Логістичний напрям управління підприємством характеризується високою ефективністю діяльності аграрного підприємства, збільшенням його прибутку та підвищенням рентабельності. Акцентовано увагу на особливостях аграрної логістики та їх сутнісних характеристиках. Відзначено що концептуальною основою розвитку аграрного підприємства є формування дієвої логістичної стратегії.