Модель оцінювання маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу підприємства

Ключові слова: модель оцінювання ефективності, маркетингова стратегія, ефективність маркетингової стратегії, варіанти стратегій, етапи життєвого циклу підприємства

Анотація

Запропоновано модель оцінювання ефективності маркетингової стратегії відповідно до етапу життєвого циклу підприємства. Обґрунтовано доцільність застосування відповідних показників оцінювання ефективності маркетингової стратегії на цих етапах. Встановлено відповідність між характером маркетингових стратегій та етапами життєвого циклу підприємства.

Посилання

1. Портер М. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов / М. Портер, пер. с англ. И. Минервина. – М.: «Альпина Паблишер», 2011. — 454 с.
2. Томпсон А. Стратегический менеджмент. Концепции и ситуации для анализа / А. Томпсон, А. Стрикленд, пер. с англ., 12-е изд. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2006. – 928 с.
3. Кревенс Д. Стратегический маркетинг / Д. Кревенс, пер. с англ. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2008. – 512 с.
4. В. Чан Кім, Рене Моборн Стратегія блакитного океану / В. Чан Кім, Рене Моборн, пер. з англ. - К.: Клуб сімейного дозвілля, 2016. – 383 с.
5. Чухрай Н. І. Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / Н. І. Чухрай, З. О. Коваль // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 118-129.
6. Коваль З.О. Ефективність маркетингової стратегії підприємств: особливості оцінювання на різних етапах кон-тролю / З.О. Коваль // Матеріали науково-практичною конференції з міжнародною участю «Інформаційні технології обліко-во-аналітичного забезпечення управління бізнесом», 10 травня 2016 р.). – Ірпінь. Навчально-науковий інститут обліку, аналізу та аудиту Університет державної фіскальної служби України, – С. 132-133.
7. Коваль З.О. Аналіз маркетингової стратегії вартісно-орієнтованого підприємства на різних етапах життєвого циклу / З.О. Коваль // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Обліково-аналітичне забезпечення системи менедж-менту підприємства», 27-28 квітня 2017 р.. – Львів. Видавництво Львівської політехніки, – С. 136-137.
8. Коваль З.О. Оцінювання ефективності маркетингових стратегій на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства / З.О. Коваль // Вісник НУЛП. – 2017. - №862. – С. 268-274.
9. Роскладка А.А. Оптимізація цільових значень показників ефективності невиробничих процесів / А.А. Роскладка / Ві-сник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля – 2012. - №2 (173). – С. 13-19.
10. Pride M. Marketing: Concepts and Strategies 2000 edition. / M. William Pride, Ferrell, O.C. — Houghton Mifflin Co International Inc. — 624 p.
11. Боднаренко Т. М. Розмежування кількісних і якісних показників з метою конкретизації оцінки залежності резуль-тативних ознак від факторних / Т. М. Боднаренко // Актуальні проблеми економіки. — 2010. — № 8 (110). — C. 277–282.
12. Герега Г. Ф. Співвідношення понять ефективності та результативності функціонування підприємств / Г. Ф. Герега // Науковий вісник НЛТУ України. — 2013. — Вип. 23.15. — С. 196–201.
Опубліковано
2019-01-28
Як цитувати
Коваль , З. (2019). Модель оцінювання маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу підприємства. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (1(79), 48-53. https://doi.org/10.32845/bsnau.2019.1.9