ДЕСЯТИРІЧНИЙ ОГЛЯД ЕФЕКТУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ В КИТАЙСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Анотація
Post-graduating educationЗ постійним просуванням комплексної реформи післядипломної освіти конотативний розвиток став новим вибором шляху розвитку післядипломної освіти в нову епоху. З'ясування та перегляд передумов конотативного розвитку післядипломної освіти та десятирічного курсу реформування післядипломної освіти в школі може наочно показати загальний контекст конотативного розвитку післядипломної освіти в школі. Висновки щодо прискорення реформування та розвитку післядипломної освіти в нову епоху, видані у вересні 2020 року, надають більш конкретні теоретичні та практичні напрямки для університетів для прискорення конотативного розвитку післядипломної освіти. В даний час дослідження та практика основних університетів показують, що історичні досягнення були досягнуті в підвищенні якості післядипломної освіти, оптимізації типу структури аспірантів, інноваціях механізму післядипломної підготовки та побудові платформи післядипломної підготовки, і Китай неухильно рухається до сильної країни в післядипломній освіті. З часу проведення 18-го Національного з'їзду Комуністичної партії Китаю конотативний розвиток післядипломної освіти вступив у новий етап: глибоко впроваджено механізм післядипломної освіти, система післядипломної підготовки скоординована багатьма партіями, системно оптимізована структура післядипломної освіти, покращена якість післядипломної освіти в цілому. Протягом останніх десяти років школа безперервно культивувала велику кількість якісних талантів для досягнення «двох столітніх цілей» і китайської мрії про велике омолодження китайської нації. Основна увага шкільної реформи виглядає наступним чином: 1. Школа постійно впроваджувала шлях ідеологічної та політичної освіти для аспірантів, створювала платформу для побудови наукової етики та стилю навчання, платформу культурної освіти, платформу для онлайн-освіти та ідейно-політичної освіти big data, платформу для стипендій та допомоги, платформу для практичної освіти. 2. В останні десять років університет надавав великого значення післядипломній освіті, постійно адаптувався до потреб національного розвитку. 3. У 2020 році університет додає 5 пунктів авторизації докторських ступенів з дисципліни першого рівня, 4 категорії авторизації докторських професійних ступенів, 1 пункт авторизації магістерської дисципліни першого рівня та 1 категорію авторизації професійного ступеня магістра. 4. Університет активно досліджує та впроваджує інноваційні моделі підготовки талантів високого рівня та постійно підвищує якість післядипломної підготовки. 5. З 2018 року школа активно просувала «ідейно-політичну освіту в клас» для аспірантів, інтегруючи ідейно-політичну освіту в викладання професійних курсів, сприяючи інтеграції ідейно-політичної освіти та професійної освіти.
Посилання
Guo Yuelan (2020) ‘The Modern Implication and Realization Path of the connotative Development of Graduate Education’, Degree and Graduate Education, vol. 11, pp. 12–18.
Bi Dunrong (2017) ‘Popularity Trend and Strategic Choice of Higher Education Development - Also on Cross-Straits Higher Education Exchange and Cooperation’, Educational Research of Tsinghua University,vol. 38, №.3, pp. 15–26.
Ministry of Education, National Development and Reform Commission, Ministry of Finance, (2013) Notice on the Deepening the Reform of Postgraduate Education, Beijing: ME publications
The Central People's Government of the People's Republic of China, (2021) The Implementation Opinions of Chinese University on Strengthening and Improving the Construction of Graduate Party Branches, Beijing : GOV publications
Ministry of Education, (2018), Implementation Opinions of the Party Leadership Group of the Ministry of Education of the Communist Party of China on the Cultivation Project of "Double Leaders" for the Secretary of the Party Branch of University Teachers, Beijing : ME publications
Ministry of Education, Ministry of Finance, National Development and Reform Commission, (2022) Notice on the Announcement of the List of World-class Universities, Universities and Disciplines under Construction, Beijing : ME publications