Інноваційно-маркетингові перспективи в умовах створення сільських територіальних громад

  • О.С. Тєлєтов Сумський державний університет
  • Н.Є. Летуновська Сумський державний університет
Ключові слова: об’єднані територіальні громади, адміністративна реформа, самоврядування, маркетинг, інноваційні маркетингові перспе-ктиви, сільський зелений туризм, кластери

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність застосування концепції маркетингу як основи соціально-економічного розвитку сільських територій. Зясовано деякі нові аспекти інноваційої діяльності в умовах створення сільських територіальних громад (ОТГ). Необхідно, щоб децентралізація не лише не відірвала сільські ОТГ від міст, а навпаки, сприяла б їх взаємовигідній співпраці. Показано необхідність розроблення механізмів розвитку та підтримки кластерних структур. Описано сільський зелений туризм як один з перспективних напрямків розвитку України як туристичної країни, що підвищить обсяги внутрішніх і зовнішніх інвестицій до сільських регіонів та збільшить кількість робочих місць у деяких суміжних галузях економіки.

Посилання

1. On Cooperation of Territorial Communities (2014), Law of Ukraine No. 1508-VII.
2. On Voluntary Association of Territorial Communities (2015), Law of Ukraine No. 157-VIII.
3. About Tourism (2005), Law of Ukraine No. 324/95-VR, Parliamentary Publishing House.
4. Hordon Yan.Kh. (2001), Marketing of Partner Relations, Saint Petersburg, Piter.
5. Varnalii Z.S. (2007), State Regional Policy of Ukraine: Peculiarities and Strategic Priorities, Kyiv, NISD.
6. Mazur A.A. (2000), Modern Innovative Structures and Commercialization of Science, Kharkov, Poliart.
7. Ceballos-Lascurain H. (1996), Tourism, Ecotourism and Protected Areas, Cambridge : IUCN Publications Services Unit.
8. Honak I.M. (2015), “Quantitative and spatial dimension of tourism development in the region”, Socio-economic development of regions in the context of international integration, Vol. 15(4), pp. 81-87.
9. Rutynskyi M. and Zinko Yu.V. (2008), Green Tourism, Kyiv, Znannia.
10. Tielietov O.S. (2015), “Marketing approach to solving administrative reform problems in Ukraine”, in Illiashenko S.M. (Ed.)., Market-Oriented Management of Innovation Development, Kharkiv, TOV “Disa pluis”, pp. 81-88.
11. Tielietov O.S. (2016), “The economy of Ukraine in conditions of possible transition of social patterns of human development to a new quality”, Economic Bulletin of NTUU “KPI”, Vol. 13, pp. 21-27.
12. Tielietov O.S., Ivashova N.V. and Nahornyi Ye.I. (2013), Innovations in the Marketing of Industrial Enterprises, Sumy, Sum-DU.
13. Tielietov O.S. and Chikalova A.S. (2016), “Marketing and innovation perspectives of development of rural green tourism in the regions of Ukraine”, Mechanism of regulation of the economy, Vol. 2, pp. 106-117.
14. Strategy of economic development of Ukraine up to 2020: strategy of national modernization, available at: http://me.kmu.gov.ua.
15. Medlik S. Dictionary of Travel, Tourism and Hospitality, available at: www.goodreads.com/book/show/3118649-dictionary-of-travel-tourism-and-hospitality.
Опубліковано
2018-10-07
Як цитувати
Тєлєтов, О., & Летуновська, Н. (2018). Інноваційно-маркетингові перспективи в умовах створення сільських територіальних громад. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (6(76), 71-76. вилучено із https://snaujournal.com.ua/index.php/journal/article/view/16