Проблеми маркетингового менеджменту зовнішньоекономічної діяльності аграрних підприємств в сучасних умовах господарювання

  • І.А. Маркіна
  • В.Л. Вороніна
  • А.Б. Чернов
  • В.Ю. Шульга

Анотація

Актуальність теми дослідження підтверджується тим, що процес реформування в Україні відбувається в умовах економічної кризи більшості галузей економіки і, в першу чергу, агропромислового комплексу. В статті окреслено ряд проблем нездатності вітчизняних товаровиробників самостійно в повному обсязі забезпечити населення країни якісними продовольчими товарами, що в значній мірі зумовлюють низький рівень конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції, продовольчих товарів на регіональному, національному та міжнародному ринках. Зазначено, що використання системи маркетингового менеджменту є одним із інструментів, що здатен активізувати зовнішньоторговельні операції та зміцніти міжнародну конкурентоспроможність вітчизняних підприємств АПК. Узагальнено етапи маркетингового менеджменту зовнішньоекономічної діяльності. Розглянуті елементи алгоритму маркетингового менеджменту зовнішньоекономічної діяльності аграрних підприємств реалізують комплексний підхід до організації зовнішньоекономічної діяльності, забезпечують досягнення проміжних цілей.

Опубліковано
2020-10-26
Як цитувати
Маркіна, І., Вороніна, В., Чернов, А., & Шульга, В. (2020). Проблеми маркетингового менеджменту зовнішньоекономічної діяльності аграрних підприємств в сучасних умовах господарювання. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (2 (84), 47-51. вилучено із https://snaujournal.com.ua/index.php/journal/article/view/156