Мapкeтингoвo-лoгicтичнa дiяльнicть в cиcтeмi мeнeджмeнту aгpapних пiдпpиємcтв

  • І.В. Ганжуренко Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України (м. Одеса, Україна) https://orcid.org/0000-0003-4151-123X
Ключові слова: маркетинг, стратегічне управління, аграрне підприємство, збут, логістична діяльність

Анотація

У статті окреслено основні проблеми, які виникають у роботі спеціалістів з маркетингу у діяльності аграрних підприємств, пов’язані із внутрішнім середовищем, стратегічним управлінням та підготовкою спеціалістів з маркетингу у діяльності аграрного підприємства. Обґрунтовано необхідність удосконалення маркетингу в діяльності аграрних підприємств, охарактеризовано структуру організації маркетингової діяльності аграрного підприємства. Наведено та охарактеризовано сучасні форми використання маркетингу та запропоновано сфери їх використання, відзначено роль відділу маркетингу у діяльності аграрного підприємства, охарактеризовано основі завдання спеціалістів та структуру відділу маркетингу.

Посилання

1. Багорка М. О., Безугла Л. С. Напрями впровадження системи управління маркетинговою діяльністю сільськогоспо-дарських підприємств. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2012. Вип. 16. Ч. 1. С. 45–48.
2. Баришевська І. В. Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку аграрних підприємств / І. В. Ба-ришевська // Вісник аграрної науки Причорномор’я. — 2014. — Вип. 4. — С. 47–54.
3. Земляков І. С. Маркетинг фермерського господарства / І. С. Земляков // Ефективна економіка. – 2015. – № 3. Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3890.
4. Калінчик М. В. Маркетингові організації виробників сільськогосподарської продукції в Україні / М. В. Калінчик // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. – 2014. – Вип. 149. – С. 11-16. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_149_4.
5. Курбацька Л. М. Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / Л. М. Курбацька // Ефективна економіка. – 2013. – № 3. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3388
6. Левків Г. Я. Маркетинг як необхідність удосконалення управління агропідприємствами у конкурентному середовищі / Г. Я. Левків // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – 2013. – №1(3). – С. 139-148. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_1_3_21.
7. Данько Ю. І., Жмайлов В. М., Блюмська-Данько К. В. Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяль-ності в аграрній сфері //Актуальные проблемы инновационной экономики. – 2017. – №. 2. – С. 48-55.
Опубліковано
2019-09-30
Як цитувати
Ганжуренко , І. (2019). Мapкeтингoвo-лoгicтичнa дiяльнicть в cиcтeмi мeнeджмeнту aгpapних пiдпpиємcтв. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (3(81), 86-90. https://doi.org/10.32845/bsnau.2019.3.15