Конкурентний бенчмаркінг як інструмент зміцнення конкурентного статусу підприємства
Abstract
У статті висвітлюються питання ефективності використання бечмаркінгу малими підприємствами будівельної галузі як інструмент зміцнення їх конкурентного статусу. Якщо правильно використовувати бенчмаркінг, то він показує себе, як найбільш ефективний сучасний інструмент, що сприяє усуненню недоліків в роботі будь-якого підприємства. Бенчмаркінг забезпечує: ефективний «будильник», який допомагає дозріти до готовності змін; практичні шляхи, якими можуть бути досягнуті покрокові зміни в роботі за допомогою навчання у інших, хто вже проводив подібні зміни; стимул для пошуку нових шляхів і формування культури, сприйнятливої до свіжих підходів і ідей; можливості для персоналу вчитися новим навичкам і бути залученими до процесу трансформації компанії.