Модель впливу функціонування і розвитку вищого навчального закладу на становлення економіки знань

  • Г.С. Бойко Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» (м. Полтава, Україна) https://orcid.org/0000-0003-0839-8407
Ключові слова: вищий навчальний заклад, економіка знань, освіта, знання, розвиток

Анотація

В галузі освіти актуальним завданням є пошук управлінських рішень для розв’язання проблем, що постають перед вищими навчальними закладами в процесі їх функціонування та розвитку. Це пов’язано з інтеграцією ринкових відносин в систему вищої освіти, яка розширює межі автономії і самостійності вищих навчальних закладів. В дослідженні розроблено модель впливу функціонування і розвитку вищого навчального закладу на становлення економіки знань. Модель ґрунтується на застосуванні процесного підходу як інструменту розвитку вищого навчального закладу. Охарактеризовано державну політику у сфері вищої освіти, проаналізовано кількісні показники оцінки діяльності вищих навчальних закладів.

Посилання

1. Основні показники діяльності вищих навчальних закладів України на початок 2015/16 навчального року [статисти-чий бюлетень за ред. О.О. Кармазіна] – К.: Державна служба статистики України, 2016. – 171 с.
2. Радченко О. В. Державна політика й управління в освіті: [підручник]. / О. В. Радченко, А. Є. Тамм, О. В. Поступна. – Х. : Вид-во Асоціації докторів державного управління, 2011 – 272 с.
3. Сисоєва С.О. Вища освіта України: реалії сучасного розвитку [монографія] / С.О. Сисоєва, Н.Г. Батченко / Міністерс-тво освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Національний університет біоресур-сів та природокористування України – К. : ВД ЕКМО , 2011. – 368 с.
Опубліковано
2019-02-25
Як цитувати
Бойко, Г. (2019). Модель впливу функціонування і розвитку вищого навчального закладу на становлення економіки знань. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (2(80), 72-74. https://doi.org/10.32845/bsnau.2019.2.14