Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на процес впровадження маркетингового тестування інноваційної продукції

Ключові слова: інновація, інформатизація, корупція, інноваційний цикл

Анотація

У статті проаналізовано місце та показники України в рейтингах різних сфер: інноваційної, інформаційної та державного управління. Незалежне оцінювання міжнародних організацій дозволило виділити сильні та слабкі сторони української економіки. На основні цього були визначенні проблеми, які можуть виникати на вітчизняних підприємствах в процесі впровадження маркетингового тестування інноваційної продукції.

Посилання

1. Corruption Perception Index 2018. (2018). Retrieved from http://cpi.ti-ukraine.org.
2. Pysarenko, T.V., & Kvasha, T.K. (2018). Stan innovatsiinoi diialnosti ta diialnosti u sferi transferu tekhnolohii v Ukraini u 2017 rotsi: analitychna dovidka [State of Innovation and Technology Transfer Activity in Ukraine in 2017: Analytical Reference]. Kyiv: UkrIS-TEI.
3. Teletov, O.S., Ivashova, N.V., & Nahornyi, Y.I. (2013). Innovatsii v marketynhu promyslovoho pidpryiemstva [Innovation in the marketing of industrial enterprise]. Sumy: Sumy State University.
4. Cornell University, INSEAD, & WIPO (2018). The Global Innovation Index 2018: Energizing the World with Innovation. Ithaca, Fontainebleau, and Geneva. Retrieved from https://www.wipo.int/publications/en/details.jsp?id=4330.
5. Baller, S., Dutta, S., & Lanvin, B. (Eds.). (2016). Global Information Technology Report 2016. Innovating in the Digital Econ-omy . Geneva : World Economic Forum. Retrieved from http://reports.weforum.org/global-information-technology-report-2016.
6. Networked Readiness Index. (n.d.). Retrieved from http://reports.weforum.org/global-information-technology-report-2016/networked-readiness-index/.
7. The Global Innovation Index. (n.d.). Retrieved from https://www.globalinnovationindex.org/.
8. Transparency International. (n.d.). Retrieved from https://www.transparency.org.
9. Ukraine in the Global Innovation Dimension Report 2007-2017. (2018). Retrieved from https://unitcitizen.com/wp-content/uploads/2018/05/UReport_final-version_1.pdf.
Опубліковано
2019-02-25
Як цитувати
Голишева, Є. (2019). Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на процес впровадження маркетингового тестування інноваційної продукції . Bulletin of Sumy National Agrarian University, (2(80), 3-7. https://doi.org/10.32845/bsnau.2019.2.1