УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ЯК КЛЮЧОВЕ ЗАВДАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Анотація
Стаття присвячена аналізу інноваційного менеджменту як ключового інструменту підвищення якості послуг у готельному бізнесі. Особлива увага приділена використанню інноваційних підходів, зокрема впровадженню цифрових технологій, систем автоматизації, CRM-платформ та штучного інтелекту. У статті висвітлено сучасні тенденції інноваційного менеджменту, включаючи інтеграцію сталих практик і енергоефективних рішень. Проаналізовано існуючі підходи до персоналізації обслуговування, управління персоналом і використання технологій для покращення клієнтського досвіду. Запропоновано комплексний підхід до впровадження інновацій. У роботі також акцентується увага на важливості навчання персоналу і використання даних великих обсягів для прийняття ефективних управлінських рішень. Доведено, що впровадження інноваційного менеджменту підвищує ефективність роботи готелів, покращує якість обслуговування та сприяє зміцненню репутації готельних підприємств. Отримані висновки і розроблені рекомендації можуть бути використані для підвищення конкурентоспроможності готелів на внутрішньому та міжнародному ринках. Впровадження інновацій у сфері готельного бізнесу забезпечує довгостроковий сталий розвиток та адаптацію до сучасних викликів, формуючи нові стандарти якості у сфері гостинності.
Посилання
Базака Р., Єфремов А. Інструментарій соціальних мереж в інноваційному менеджменті сучасних організацій. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. 2023. №18. С. 268-273.
Гончар О., Бердичевський А. Управління ефективністю розвитку підприємств сфери послуг на засадах інноваційності. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 64. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-97.
Д’яконова А., Тітомир Л., Жовтяк К. Сучасні тенденції організації та контроль якості систем бронювання в готельному господарстві. Економіка та суспільство. 2021. №33. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-33-63.
Дудник С. Інновації в управлінні готелями: вплив нових технологій на покращення обслуговування клієнтів. Економіка та суспільство. 2024. №66. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-66.
Жалінська І.В. Сучасні підходи до управління якістю готельних послуг: їх розвиток та стан в Україні. Економіка, управління та адміністрування. 2022. №3(101). С. 24-31.
Мельник І.М., Химич Т.В. Сучасні підходи до оцінки якості обслуговування в готельних підприємствах. Економіка та управління підприємствами. 2017. Вип. 14. С. 155-161. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/14_2017_ukr/29.pdf.
Панкова Л.І., Мильніченко С.М., Узбек Д.А. Національні економічні інтереси України в умовах формування інноваційної економіки. Збірник наукових праць ЧДТУ. Серія: Економічні науки. 2021. Вип. 63. С. 5-13.
Пінчук А.С., Атанасевич О.Є. Шляхи підвищення якості готельних послуг в Україні. Економіка та управління підприємствами. 2018. Вип. 25. С. 393-396. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/25_2018_ukr/67.pdf.
Поворознюк І. Управління якістю послуг на підприємствах індустрії готинності під час кризи. Економіка та суспільство. 2022. №42. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1656.
Уткіна Ю.Н., Висильєва А.В. Інноваційний менеджмент на підприємствах. Вісник економіки транспорту і промисло вості. 2014. № 46. С. 298-302.
Черемісіна Т., Леміш К. Специфіка інноваційного менеджменту в туристичній сфері. Управління змінами та інновації. 2021. №2. С. 82-86.
Bazaka, R., Yefremov, A. (2023). Instrumentarii sotsialnykh merezh v innovatsiinomu menedzhmenti suchasnykh orhanizatsii. Tavriiskyi naukovyi visnyk. Seriia: Ekonomika, (18), 268-273.
Honchar, O., Berdychevskyi, A. (2024). Upravlinnia efektyvnistiu rozvytku pidpryiemstv sfery posluh na zasadakh innovatsiinosti. Ekonomika ta suspilstvo, 64. Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-97.
Diakonova, A., Titomyr, L., Zhovtiak, K. (2021). Suchasni tendentsii orhanizatsii ta kontrol yakosti system broniuvannia v hotelnomu hospodarstvi. Ekonomika ta suspilstvo, 33. Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-33-63.
Dudnyk, S. (2024). Innovatsii v upravlinni hoteliamy: vplyv novykh tekhnolohii na pokrashchennia obsluhovuvannia kliientiv. Ekonomika ta suspilstvo, 66. Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-66.
Zhalinska, I.V. (2022). Suchasni pidkhody do upravlinnia yakistiu hotelnykh posluh: yikh rozvytok ta stan v Ukraini. Ekonomika, upravlinnia ta administruvannia, 3(101), 24-31.
Melnyk, I.M., Khymych, T.V. (2017). Suchasni pidkhody do otsinky yakosti obsluhovuvannia v hotelnykh pidpryiemstvakh. Ekonomika ta upravlinnja pidpryjemstvamy, 14, 155-161. Available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/14_2017_ukr/29.pdf.
Pankova, L.I., Mylnichenko, S.M., Uzbek, D.A. (2021). Natsionalni ekonomichni interesy Ukrainy v umovakh formuvannia innovatsiinoi ekonomiky. Zbirnyk naukovykh prats ChDTU. Seriia: Ekonomichni nauky, 63, 5-13.
Pinchuk, A.S., Atanasevych, O.Ye. (2018). Shliakhy pidvyshchennia yakosti hotelnykh posluh v Ukraini. Ekonomika ta upravlinnja pidpryjemstvamy, 25, 393-396. Available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/25_2018_ukr/67.pdf.
Povorozniuk, I. (2022). Upravlinnia yakistiu posluh na pidpryiemstvakh industrii hotynnosti pid chas kryzy. Ekonomika ta suspilstvo, 42. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1656.
Utkina, Yu.N., Vysylieva, A.V. (2014). Innovatsiinyi menedzhment na pidpryiemstvakh. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, 46, 298-302.
Cheremisina, T., Lemish, K. (2021). Spetsyfika innovatsiinoho menedzhmentu v turystychnii sferi. Upravlinnia zminamy ta innovatsii, 2, 82-86.