АНАЛІЗ РАЦІОНАЛЬНОСТІ ШЛЯХУ ВПРОВАДЖЕННЯ БРЕНДУ УНІВЕРСИТЕТУ
Анотація
Бренд - це соціально-економічне явище. Бренд є продуктом розвитку товарного господарства до певного етапу. Поява бренду знаменує собою зрілість концепції в процесі товарного обміну. Якщо просто визначити бренд, то він означає назву, символ, знак або дизайн продавця або послуги, що підкреслює його конкурентну перевагу і відрізняє від конкурентів. У тандемі з тенденціями до популяризації, маркетизації та інтернаціоналізації вищої освіти у 1980-х роках у сфері вищої освіти з'явився маркетинг брендів. Крім того, з покращенням соціального добробуту та новими формами державного управління, комерціалізація та маркетизація вищої освіти привертають все більшу увагу. Визначення бренду університету можна описати так: бренд університету – це органічне поєднання представницької інформації (ім'я, іменник, знак або дизайн) та глибокої конотації (цінність, культура, особистість і дух), завдяки чому він відрізняється від конкурентів і визнається споживачами. Стратегія бренду - це загальне планування та реалізація побудови та майбутнього розвитку бренду, що здійснюється інституціями бренду під керівництвом стратегічного мислення бренду, виходячи з власних умов та аналізу поточної ситуації і майбутніх тенденцій зовнішнього конкурентного середовища. Суть бренд-стратегії полягає у формуванні ключової експертизи компанії, що забезпечує її довгостроковий розвиток. Бренд-стратегія полягає у створенні корпоративної стратегії, орієнтованої на побудову сильного бренду. В основі піднесення побудови бренду до рівня бізнес-стратегії компанії лежить створення виразної ідентичності бренду. На основі аналізу фактичної ситуації та майбутніх тенденцій зовнішнього конкурентного середовища, відповідно до власних умов, університет здійснює загальне планування та реалізацію майбутнього розвитку університету під керівництвом стратегічного мислення бренду. Альянс C9 - це перший університетський альянс між провідними університетами Китаю. До альянсу входять дев'ять університетів, зокрема Пекінський університет, Університет Цінхуа, Чжецзянський університет, Університет Фудань, Шанхайський університет Цзяо Тун, Нанкінський університет, Китайський науково-технічний університет, Сіаньський університет Цзяотун та Харбінський технологічний інститут. Його модель розвитку, шлях розвитку, підготовка талантів та інші аспекти є метою багатьох китайських університетів. Зосереджуючись на конотації університетського бренду, ця стаття аналізує шлях впровадження бренду університету "Альянс C9", щоб довести раціональність моделі спостереження, запропонованої в цій статті, і на цій основі висуває рекомендаційні пропозиції щодо шляху впровадження бренду звичайного бакалаврського університету.
Посилання
Liu Cong (2020) China Regional Agricultural Brand Development Report Beijing, vol. 75.
Bhopal K., Myers M., Pitkin C. (2020)Routes through Higher Education: BME Students and the Development of a ‘Specialisation of Consciousness. British Educational Research Journal, vol. 46 (6), pp. 1321–1337.
Morrish L., Sauntson H. (2019)Academic Irregularities: language an Neoliberalism in Higher Education. Abingdon: Routledge.
Peng Qingqing, Qiu Qiang (2013) Comparison of Higher Education Funding in Developed Countries, Research on education development, Beijing. [In Chinese].
Philip Kotler (2000) Marketing Management, NewYork:Gezhi publishing house, New York. [In English].
Bhopal K., Myers M., Pitkin C. (2020) Routes through Higher Education: BME Students and the Development of a ‘Specialisation of Consciousness. British Educational Research Journal. [In English].
Liu Cong (2020) China Regional Agricultural Brand Development Report Beijing.Beijing. [In Chinese].