Управління брендом на основі моделі залежності купівельного наміру від «національної відповідальності»

  • Катерина Прокопенко Сумський національний аграрний університет

Анотація

В умовах загострення ситуації на ринку агропродовольчих товарів важливим завданням для підприємства є пошук ефективної системи комунікацій. Управління брендом аграрного підприємства має базуватися на побудові моделі визначення впливу «національної відповідальності» на довіру до бренду та намір споживача придбати продукт певного бренду. Нами було сформульовано наступну систему гіпотез: 1) поінформованість громадськості про «національну відповідальність» бренду позитивно впливає на довіру до бренду; 2) довіра до бренду позитивно впливає на намір здійснити покупку; 3) поінформованість громадськості про «національну відповідальність» бренду позитивно впливає на намір здійснити покупку; 4) довіра до бренду опосередковує зв’язок між поінформованістю громадськості про «національну відповідальність» та наміром здійснити покупку. Дослідження показали, що поінформованість громадськості про «національну відповідальність» справила значний позитивний вплив на намір про покупку та довіру до бренду. Результати показують, що довіра споживачів з більшою ймовірністю спонукатиме споживачів купувати аграрну продукцію брендів аграрних підприємств, які є національно відповідальними.

Посилання

Zasuwa, Grzegorz (2017). The Role of Company-Cause Fit and Company In-volvement in Consumer Responses to CSR Initiatives. A Meta-Analytic Review Sustainability. 9(6).

Jung, Na Young & Seock, Yoo-Kyoung (2016). The impact of corporate reputa-tion on brand attitude and purchase intention.

J. H. Richard, M. Fishbein, and I. Ajzen, “Belief, attitude, intention and behavior: an introduction to theory and research reading,” Contemporary Sociology, vol. 6, no. 2, pp. 244–245, 1977.

S. Kim and M. A. Littrell, “Souvenir buying intentions for self versus others,” Annals of Tourism Research, vol. 28, no. 3, pp. 638–657, 2001.

W. Chen, Y. Zhou, and W. Lv, “A study on the impact of gift dual-dimensionality attributes on purchase intention of gift – based on fishbein’s model of reasoned action,” Industrial Engineering & Management, vol. 18, no. 1, pp. 62–70, 2013.

J. T. Hong and J. Zhang, “An empirical research on private brand strategy of the large-scale comprehensive super¬market,” Industrial Engineering & Management, vol. 15, no. 4, pp. 117–123, 2010.

D. Lu, P. Samart, and Y. Kou, “Corporate social responsibility based on consumers’ viewpoints: altruism or self-inter¬est,” Chinese Journal of Management, vol. 7, no. 6, pp. 861–867, 2010.

A. Z. He and Y. Li, “The empirical research on the influence of store image on private brand trust and purchase inten¬tion,” Nankai Business Review, vol. 13, no. 2, pp. 79–89, 2010.

C. T. Zhang and J. Lu, “Research on the influential factors of agricultural product regional brand purchase intention,” Soft Science, vol. 28, no. 10, pp. 96–99+116, 2014.

G. G. Fan and F. Meng, “Regional image, regional cultural identity and regional brand purchasing behavior of agricul¬tural products – the moderating effect of situational factors,” Jiangsu Agricultural Sciences, vol. 46, no. 23, pp. 416–422, 2018.

W. Yu and H. J. Ni, “Research on the forming mechanism of Brand Trust in logistics enterprises based on customer cognition,” Modern Management Science, vol. 11, pp. 113–114+117, 2009.

M. Fatma and Z. Rahmanb, “An integrated framework to understand how consumer-Perceived ethicality influences consumer hotel brand loyalty,” Service Science, vol. 9, no. No. 2, pp. 136–146, June 2016.

S. W. Bither, J. A. Howard, and J. N. Sheth, “The theory of buyer behavior,” Journal of Marketing, vol. 35, no. 1, pp. 102–103, 1971.

Brown, Timothy (2015). Confirmatory factor analysis for applied research. New York London: The Guilford Press. p. 72. ISBN 978-1-4625-1779-4.

Baumgartner, H., & Hombur, C. (1996). Appl ications of structural equation modeling in marketing and consumer research: A review. International Journal of Research in Marketing, 13, 139–161.

Hooper, D., Coughlan, J., & Mullen, M.R. (2008). Structural equation modelling: Guidelines for determining model fit. Journal of Business Research Methods, 6, 53–60.

Опубліковано
2022-06-30
Як цитувати
Прокопенко, К. (2022). Управління брендом на основі моделі залежності купівельного наміру від «національної відповідальності». Bulletin of Sumy National Agrarian University, (1 (91), 74-81. https://doi.org/10.32845/bsnau.2022.1.10
Розділ
СОЦІАЛЬНА ТА ЕКОЛОГІЧНА ЕКОНОМІКА