Маркетинг в агробізнесі: необхідність формування практичних моделей

  • О.В. Мандич Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Ключові слова: маркетинг, агробізнес, конкурентоспроможність, система управління, ефективність

Анотація

В статті розглянуто про проаналізовано існуючі особливості формування та провадження маркетингової діяльності основними суб’єктами вітчизняного агробізнесу – сільськогосподарськими товаровиробниками. Визначено проблемні компоненти комплексу маркетингу в забезпеченні результативного та конкурентоспроможного розвитку, на основі якого запропоновано можливі напрями методологічних досліджень на перспективу.

Посилання

1. Андрусенко Г.О. Основи маркетингу / Г.О. Андрусенко. – К.: Урожай, 1995. – 176 с.
2. Баркан Д.И. Маркетинг для всех: Беседы для начинающих / Д.И. Баркан. – Л.: Редакционно-издательский центр «Культ-информ-пресс» совместно с соціально-коммерческой фирмой «Человек», 1991. – 256 с.
3. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник / А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
4. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры / Е.П. Голубков. – М.: Дело, 1995. – 192 с.
5. Евдокимова Ф.И. Азбука маркетинга: Учеб. Пособие / Ф.И. Евдокимова, В.М. Гавва. 3-е изд., перераб. и доп. – Д.: Стал-кер, 1998. – 432 с.
6. Завьялов П.С. Формула успеха: маркетинг (сто вопросов – сто ответов о том, как эффкетивно действовать на внешнем рынке) / П.С. Завьялов, В.Е. Демидов. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Междунар. отношения, 1991. - 416 с.
7. Карич Д. Підприємницький маркетинг: Навч. посібник / Д. Карич // Пер. з рос., наук. ред. і передм. П.І. Гайдуцького. – К.: Вища шк., 1994. – 83 с.
8. Козлов М.В. Планирование маркетинга в системе управления пищевого предприятия / М.В. Козлов, Н.С. Тульская // Пище-вая промышленность. – 1998. – № 2. – С. 3.
9. Колесник В.М. Формування системи маркетингу у зернопродуктовому підкомплексі АПК регіону / В.М. Колесник // Дисерта-ція на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. – Миколаїв: Миколаївський державний аграрний університет, 2007. – 182 с.
10. Котлер Ф. Основы маркетинга / Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. // пер. с англ. – 2-е евродоп. изд. – М.: Издательский дом «Вильямс», 1999. – 1152 с.
11. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер // Пер. с англ. – М.: «Бизнес-книга», «ИМА-Крос. Плюс», ноябрь 1995. – 702 с.
12. Старостіна А.О. Зміст та основні етапи маркетингової діяльності / А.О. Старостіна // Маркетинг в Україні. – 2002. - № 4. – с. 30-33.
13. Хаустов В. Маркетинговая деятельность в АПК / В. Хаустов // АПК: экономика, управление. – 1992. – № 9. – с. 58-60.
Опубліковано
2018-10-07
Як цитувати
Мандич, О. (2018). Маркетинг в агробізнесі: необхідність формування практичних моделей. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент, (6(76), 77-80. вилучено із https://snaujournal.com.ua/index.php/journal/article/view/17