Діагностика споживчого капіталу підприємства в системі тестування інноваційної продукції

  • Є.О. Голишева

Анотація

Тестування продукції стає загальноприйнятим маркетинговим інструментом сучасної філософії ведення бізнесу. Але разом з тим, виникають питання, коли використовувати маркетингове тестування та які інші підсистеми економічної діяльності підприємства можуть на нього вплинути та його підсилити.

Процес визначення того, чи буде продукт успішним, може використовувати цілий ряд методів. Незалежно від обраної техніки, ціль залишається незмінною: необхідно отримати зворотній зв’язок та оцінити ефективність нового товару.

Враховуючи вище зазначене метою цієї статті є визначення етапів маркетингового тестування інноваційної продукції та визначення впливу на його процес елементів споживчого капіталу, які мають лягти в основу аналізу діагностики споживчого капіталу в системі тестування інноваційної продукції.

У статті розглядається тестування продукції та тестування ринку як складові маркетингового тестування інноваційної продукції. Визначено послідовність маркетингового тестування та можливий вплив елементів клієнтського капіталу на його етапи. Визначено місце діагностики капіталу замовника в системі тестування інноваційного продукту і на його основі розроблено його узагальнену схему.

Таким чином, споживчий капітал може стати ефективним інструментом в системі тестування інноваційної продукції. Усталені взаємозв’язки зі споживачами, постачальниками, маркетинговими партнерами, постійний моніторинг діяльності конкурентів на ринку впливає на запропоновані етапи тестування інноваційної продукції.

Управління споживчим капіталом підприємства в системі тестування інноваційної продукції здійснюється за результатами його діагностики. У підсумку тестування товару передбачається аналіз впливу споживчого капіталу на процес та удосконалення або модернізацію системи взаємовідносин зі споживачами та партнерами з метою підвищення результативності.

Опубліковано
2020-10-26
Як цитувати
Голишева, Є. (2020). Діагностика споживчого капіталу підприємства в системі тестування інноваційної продукції. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (2 (84), 56-60. вилучено із https://snaujournal.com.ua/index.php/journal/article/view/158