ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ НЕРУХОМОСТІ

Ключові слова: маркетингова стратегія нерухомості, маркетинг, сегментація ринку, диференціація продукту, цінова стратегія, рекламна стратегія

Анотація

Останніми роками, у зв'язку з постійним зростанням тиску на національну економіку та різноманітними несприятливими факторами, багато підприємств у сфері нерухомості стикаються з низхідними ризиками та труднощами виживання. Для того, щоб відповісти на ці виклики, підприємствам з нерухомості необхідно поступово уповільнювати темпи розвитку та приділяти більше уваги прогресу фінансування девелопменту. З метою підтримки конкурентоспроможності та стабілізації грошових потоків до маркетингу проектів нерухомості висуваються підвищені вимоги. Виходячи з вищевикладеного, у даній роботі зроблено поглиблене дослідження маркетингової стратегії підприємств нерухомості. У статті проаналізовано вплив труднощів з житлом, профілактики та боротьби з епідеміями та інших факторів на маркетинг нерухомості, а також запропоновано цільові стратегії оптимізації. Ці стратегії включають сегментацію ринку, продуктову стратегію, цінову стратегію, стратегію збуту, стратегію просування та рекламну стратегію. У стратегії ціноутворення ми забезпечуємо раціональність і точність ціни за допомогою аналізу ринку і зважування параметрів. Стратегія каналу охоплює онлайн та офлайн канали, такі як коло друзів, невеликі відео, традиційні медіа та онлайн-медіа. Стратегії просування включають організацію заходів, підтримку знаменитостей, культурні та розважальні заходи тощо для покращення впізнаваності та репутації бренду. Рекламна стратегія орієнтована на людяність, показуючи сцену покупки покупця за допомогою товару. Підприємствам необхідно комплексно враховувати особливості проекту, кон'юнктуру ринку і потреби клієнтів та інші фактори, гнучко коригувати цінову стратегію і маркетингову стратегію, щоб забезпечити успішний продаж проекту і довгостроковий стабільний розвиток підприємства. Дослідження цієї статті може надати ефективну допомогу проекту з продажу нерухомості з точки зору інтеграції ресурсів, формування гарного іміджу бренду та сприяння розвитку маркетингової роботи. У той же час, це дослідження також може надати нові ідеї для маркетингу аналогічних проектів всередині підприємств та інших проектів нерухомості в галузі.

Посилання

Pavlov K., Pavlova O., & Kupchak, V. (2019) Integral indicators based on competitiveness capacity characteristics of regional real estate markets of Ukraine. Journal of Competitiveness, no. 11(3), p. 87.

Ahmad Bakri A., Rosman S. H., & Ismail S. (2021) Success factors of marketing strategy in real estate business. ASEAN Entrepreneurship Journal (AEJ), no. 7(1), pp. 20–26.

Dai Youhao (2023) Research on precision marketing strategies of real estate enterprises. Financial News, no. (09), pp. 87–89.

Yang Xinhui (2023) Research on competitive strategy of network marketing of real estate enterprises. Investment and Cooperation, no. (01), pp. 181–183.

Yang Yang, Lyshenko Margarita, Xiao Wanxin (2022) Marketing channel models of distribution in real estate companies [Modeli marketynhovykh kanaliv dystrybutsiyi v kompaniyakh nerukhomosti]. Economy and society, no. 44. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1899

Wanxin X. (2023) Xiao Wanxin, Lyshenko Marharyta (2023) Modern concepts, principles and perspectives of business process management in real estate enterprises. Economy and society, no. 52. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2539

Lyshenko M., Makarenko N. (2023) Theoretical foundations of the marketing concept of management and formation of a strategy for the development of the enterprise under conditions of sustainability. Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology, vol. 8, no. 1, рр. 33–40. Available at: http://ujae.org.ua/wp-content/uploads/2023/04/ujae_2023_r01_a5.pdf.

Lyshenko M. A., Ustik T. V., Pisarenko V. V., Maslak N. G., & Koliadenko D. L. (2020) Economic and marketing aspects of the functioning of small enterprises. Financial and credit activity: problems of theory and practice, no. 2 (33), рр. 185–193. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v2i33.206609

Опубліковано
2024-06-26
Як цитувати
Ян, Я., & Лишенко, М. (2024). ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ НЕРУХОМОСТІ. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (2 (98), 44-50. https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.2.8