Дослідження щодо застосування мобільної електронної комерції в екотуризмі

Ключові слова: туризм, екотуризм, електронна комерція, мобільна електронна комерція, туристична електронна комерція, управління

Анотація

Туризм - це комплексна галузь, що має велике значення, має глибокий зв’язок з багатьма галузями національної економіки. Як узгоджений результат між людиною і природою, все більше людей любить екотуризм. Він має величезний потенціал розвитку. Дослідження екотуризму також можуть сприяти екологічному захисту та сталому розвитку економіки, що є ефективним способом реалізації гармонійного розвитку економіки та екології. Завдяки широкій площі, зростаючому режиму турів самодопомоги, традиційній електронній комерції важко керувати та надавати відповідне обслуговування протягом усього туру. Туристів найбільше хвилює питання отримання інформації в процесі туризму, своєчасного збору доказів, забезпечення їх безпеки, підвищення якості обслуговування та задоволення особистого задоволення. Мобільна електронна комерція - це розширення електронної комерції за допомогою використання портативних бездротових пристроїв. Мобільна електронна комерція може надавати особисті послуги в будь-який час у будь-якому місці за допомогою бездротової мережі. Мобільна електронна комерція дає можливість електронній комерції рухатися з рухомими людьми. У цій статті проаналізовано потреби та переваги мобільної електронної комерції в екотуризмі. Мобільна електронна комерція може реалізувати управління мобільною інформацією, мобільний маркетинг, управління мобільним зв’язком з споживачами тощо в екотуризмі. По-перше, застосування мобільної електронної комерції в екотуризмі досліджується та оцінюється методом аналізу PEST. Потім, шляхом аналізу специфічного режиму застосування мобільної електронної комерції в екотуризмі. Нарешті, це підключає, що туризм є найбільш підходящим продуктом для мобільної електронної комерції, а їх поєднання може краще сприяти розвитку екотуризму та покращувати економічні вигоди.

Посилання

Zhuang Li. Problems and countermeasures of e-commerce development in China [J]. Value engineering, 2019 (5): p36-38.
The 43rd statistical report on the development of Internet in China, CNNIC http://www.cnnic.net.cn 2019(5)
Li Yanpeng. Research on the development status and countermeasures of China's tourism e-commerce [J]. Modern busi-ness industry, 2019(5): 44-45.
The statistics of the national tourism administration on the number of tourists. https://www.mct.gov.cn 2019(5)
Ye Xiongying, Zhou Zengyu. On the Poyang lake ecotourism e-commerce website planning. Old building, 2011(11)
Xiongying Ye, Zengyu Zhou. Analysis of the current situation and strategy selection of ecotourism e-commerce in Poyang lake, Old building, 2010(9)
Wang Hairong, Han Fuli. Research on the development of mobile e-commerce in Heilongjiang province. Journal of social sciences, LiaMuSi university, 2017(6)
Tong shen. Thoughts on the construction of hainan eco-tourism under the background of mobile Internet. Modernization of shopping malls,2018 (10)
Jinjin wan, Run sha. Ecotourism and tourism e-commerce, Middle school geography teaching ,2004(9)
Weijun Liang. Application analysis of mobile e-commerce in ecotourism, technology and society ,2004(9)
Lingbing Guo. Research on the application mode of mobile e-commerce in ecotourism, Central south forestry college ,2005(7)
Peng Jiang. Research on the application mode of mobile e-commerce in Zhejiang tea garden eco-tourism, Fujian tea indus-try , 2016(7)
Li ,W M; Zhong YD. An initial Study on the Chinese Application Model E-commerce in ecotourism. Conference Article, 2016 (7)
Zhu Ruonan. Study on user experience evaluation of tourism e-commerce APP [J]. Science and technology & manage-ment, 2016(6).110-112
Shen Hong. Tourism application research of smart tourism background smartphone APP [D]. Fujian: FuJian normal univer-sity, 2014.
Huang sheng. Research on user experience APP design [D]. Xi 'an: Xi 'An university of science and technology.2103
Dickinson JE, Filimonau V,Cherrett T, Davies N, Hibbert JF,NorgateView Lift-share using mobile apps in tourism: The role of trust, sense of community and existing lift-share practices.Transportation Research Part D: Transport and Environment Volume 61, June 2018, Pages 397-405
Опубліковано
2019-02-25
Як цитувати
Ляньфен, Ч. (2019). Дослідження щодо застосування мобільної електронної комерції в екотуризмі. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (2(80), 27-31. https://doi.org/10.32845/bsnau.2019.2.5