Сучасне розуміння товару як предмету торгівлі

  • С.І. Данило Ужгородський торговельно-економічний інститут КНТЕУ (м. Ужгород, Україна) https://orcid.org/0000-0003-3300-7172
Ключові слова: товар, торгівля, споживчі товари, попит, споживачі

Анотація

У статті проаналізовані підходи щодо сучасного трактування «товару», як економічної категорії, що дозволяє вийти на новий рівень наукового дослідження сутності та перспектив розвитку торгівлі. Визначені напрями, за якими доцільно здійснювати оцінювання ефективності еластичності попиту на ті чи інші товари. Проаналізовано структуру соціального попиту взаємних впливів у споживчому попиті покупців.

Посилання

1. Товарознавство непродовольчих товарів / [Л. Г. Войнаш, І. О. Дудла, Д. І. Козьмич та ін.]. Підручник. Част. 1. – Київ: НМЦ «Укоопосвіта», 2004. – 436 с.
2. Титарєнко Л. Д. Теоретичні основи товарознавства: навч. пос. / Л. Д. Титарєнко. – К: Центр Навчальної літератури, 2003. – 227 с.
3. Внутрішня торгівля України: монографія / А.А. Мазаракі, В.Д. Лагутін, А.Г. Герасименко [та ін.]; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. А.А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – 864 с.
4. Теоретичні основи товарознавства: навч. посіб / Ю. Т. Жук, В. А. Жук, Н. К. Кисляк та ін. – К.: НКЦ «Укоопосвіта», 2000. – 250 с.
5. Білецька Л. В. Економічна теорія. Навч. пос. / Л. В. Білецька, О. В. Білецький, В. І. Савич. – Київ: Центр учбової літе-ратури, 2009. – 688 с.
6. Основи економічної теорії: політекономічний аспект [Текст]: навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Григорук, М. С. Палюх, Л. М. Литвин, Т. Д. Літвінова. – 2-ге вид., переробл. і допов. – Тернопіль : ТДПУ, 2002. – 304 с.
Опубліковано
2019-02-25
Як цитувати
Данило, С. (2019). Сучасне розуміння товару як предмету торгівлі. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (2(80), 8-11. https://doi.org/10.32845/bsnau.2019.2.2