ВНУТРІШНІЙ ЗВ'ЯЗОК МІЖ СТРАТЕГІЄЮ БРЕНДУ ТА РОЗВИТКОМ КОНОТАЦІЇ УНІВЕРСИТЕТУ

  • Льен Руі Хенанський інститут науки і технологій; Сумський національний аграрний університет https://orcid.org/0000-0001-7904-7204
  • Ксенія Блюмська-Данько Сумський національний аграрний університет
  • Юрій Данько Сумський національний аграрний університет
Ключові слова: внутрішній зв'язок, стратегія бренду, розвиток університету

Анотація

З швидким розвитком китайської економіки, суспільства та культури ринок вищої освіти глибиться, а будівля університетів перед ними стали безпрецедентними можливостями і викликами. Бренд – соціально-економічний феномен. Бренд є продуктом розвитку товарної економіки в певній стадії. Створення бренду означає постійність концепції в процесі обміну товарами. Щоб просто визначити бренд, він відповідає назві, символу, символу або дизайну продавця або служби, підкреслюючи його конкурентну перевагу і відрізняючи їх від конкурентів. Університетський бренд як соціальне свідомість, репутація та розпізнавання університету, створений у процесі довгострокового розвитку. Популярність, репутація та розпізнавання, що перенесе бренд, часто вказує на довгу історію керування університетом, або представляє хорошу якість керування школою, і навіть позначає культурний темперамент успіху. Університетський бренд не тільки вважається видом високоякісних освітніх ресурсів, які збираються протягом років, але також видом м'якої сили, пов'язаної з його довгостроковим розвитком. Що реалізація університетської брендової стратегії і прийняття характеристичного розвитку університету є необхідним вибором для виживання та розвитку університету, а також важливим напрямком університетського керування в майбутньому. Ця стаття зосереджується на дискусії - університетський бренд. Виявлення університетського бренду не можна відокремлювати від зовнішнього середовища місця, де знаходиться університет. Наприклад, стовпчик університету, обговорений в цій газеті, не відрізняється від ролі політичних, економічних і культурних зовнішніх факторів в місці, де належить університет. Звичайно, окрім зовнішнього середовища, створення університетських брендів також потребує внутрішнього імпульсу. Розробка стратегії університетського бренду є необхідним вибором адаптування до соціального розвитку, і необхідним попитом є побудова університетського бренду в середовищі швидкого розвитку вищої освіти Китаю. З поступним розширенням активності вищої освіти та їхнього впливу ринкові сили, які підкреслюються у вищої освіті, поступово оцінювали всі сторони суспільства.

Посилання

Liu Cong (2020) China Regional Agricultural Brand Development Report Beijin:2020.75.

Bhopal K., Myers M., and Pitkin C. (2020) “Routes through Higher Education: BME Students and the Development of a ‘Specialisation of Consciousness.” British Educational Research Journa.l № 46 (6). Р. 1321–1337.

Morrish L., and Sauntson H. (2019) Academic Irregularities: language and Neoliberalism in Higher Education. Abingdon: Routledge.

Zhang Yu Long, Chen Ming Bao (2007) Problems and countermeasures in production and sales of apple in Yantai. The northern fruit trees. № 9, pp. 35–37.

Clark J. S., Apostolopoulou A., Branvold S., Synowka D. (2009) Who knows Bobby Mo? Using Inter collegiate athletics to build a university brand. Sport Marketing Quarterly. № 18, р. 57–63.

Zhou Ming Fa (2006) On regional brand construction of agricultural products. Economist. № 9, pp. 235–236.

Опубліковано
2023-05-01
Як цитувати
Руі , Л., Блюмська-Данько, К., & Данько, Ю. (2023). ВНУТРІШНІЙ ЗВ’ЯЗОК МІЖ СТРАТЕГІЄЮ БРЕНДУ ТА РОЗВИТКОМ КОНОТАЦІЇ УНІВЕРСИТЕТУ. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (2 (94), 3-7. https://doi.org/10.32782/bsnau.2023.2.1
Розділ
РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОГО РОЗВИТКУ