Особливості застосування інтернет-маркетингу в політиці просування виробів металургійних підприємств

Ключові слова: інтернет-маркетинг, просування, інновації, інформатизація, цифровізація, рекламна кампанія, електронний торгівельний майданчик, металургія

Анотація

У статті визначено місце Інтернет-маркетингу у системі просування металургійної продукції. Встановлено, що просування товарів та послуг в Інтернеті на сьогодні є досить ефективним засобом донесення рекламного оголошення до цільової аудиторії, а в деяких випадках навіть більш ефективним, ніж преса (як електронна, так і традиційна). Підкреслено, що використання принципів Інтернет-маркетингу сприяє значному скороченню транзакційних витрат, які направлені на налагодженням та підтримку взаємовідносин між компанією, її замовниками та постачальниками. Визначено, що використання Інтернет-маркетингу сприяє отриманню детальної інформації щодо запитів кожного індивідуального замовника та стимулює реалізацію продуктів та послуг, що відповідають індивідуальним вимогам. Систематизовано ключові фактори інформатизації металургійної галузі, які впливають на інтенсивність впровадження інструментів Інтернет-маркетингу в політику просування виробів металургійних підприємств. Наведено алгоритм роботи типового електронного торгового майданчика в металургійному секторі, який дозволяє поєднати на одному ресурсі інформаційно-аналітичні дані щодо ситуації на світовому та вітчизняному ринку металів, відомості про виробників металопродукції та трейдерів, бібліотеку стандартів та сертифікатів, каталоги продукції різних компаній тощо. Встановлено, що застосування електронного торговельного майданчику дозволяє суттєво скоротити терміни угоди в порівнянні із традиційними методами торгівлі, забезпечити своєчасність поставки та оплати, можливість максимального вибору серед альтернативних варіантів та спростити процедуру оформлення замовлення на продукцію. Визначено важливість направлення вектору політики просування металургійного підприємства не на «середнього» покупця, а на конкретні потреби певного замовника, що позитивно позначатиметься як на якості співробітництва, так і на рівні доходів самого підприємства. Наголошено на важливості використання Інтернет-маркетингу при формуванні позитивного бренду металургійного підприємства у сучасному висококонкурентному середовищі. Узагальнено інструменти Інтернет-маркетингу на металургійному ринку та основні завдання, які вирішуються за допомогою їх використання.

Посилання

Antonenko, O.A., Kozar, Z.O. (2017) Motyvatsiyni peredumovy innovatsiynoyi aktyvnosti ta realizatsiya innovatsiynoho marketynhu na pidpryyemstvi [Motivational prerequisites for innovation activity and implementation of innovative marketing at the enterprise]. Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic". Series: Management and Entrepreneurship in Ukraine: Stages of Formation and Problems of Development, no. 819, pp. 207–214.

Antoshchenkova, V.V., Bohdanovych, O.A. (2017) Innovatsiynyy marketynh yak osoblyvyy vyd innovatsiynoyi diyal'nosti [Innovative marketing as a special type of innovative activity]. Bulletin of the Petro Vasylenko Kharkiv National Technical University of Agriculture, no. 185, pp. 50–55.

Boychuk, I.V. (2010) Innovatsiyni pidkhody do zastosuvannya Internetu v marketynhoviy diyal'nosti pidpryyemstv [Innovative approaches to the use of the Internet in the marketing activities of enterprises]. Management. Innovations: a textbook. Sumy: Magnolia. (in Ukrainian)

Dutova, N.V. (2010) Yspol'zovanye metallurhycheskymy predpryyatyyamy sovremennыkh ynformatsyonnыkh tekhnolohyy v sfere prodazh [The use of modern information technologies in the field of sales by metallurgical enterprises]. Economics and organization of management: a collection of scientific papers, no. 1 (7), pp. 136–144.

Nesterenko, A.M. (2020) Ynternet-marketynh dlya MLM y ne tol'ko. 7 shahov k uspekhu [Internet marketing for MLM and beyond. 7 steps to success]. Kyiv: Force. (in Russian)

Ptashchenko, O.V. (2013) Intepnet-mapketynh v systemi uppavlinnya zbutom pidppyyemstva [Internet marketing in the sales management system of the enterprise]. Business management. Kharkiv: KhNEU, no. 2 (142), pp. 81–83.

Sahaydak, M., Lavren'ov, N. (2017) Vykorystannya marketynhovykh instrumentiv i tsyfrovykh tekhnolohiy u prosuvanni metalurhiynoyi produktsiyi [The use of marketing tools and digital technologies in the promotion of metallurgical products]. Marketing and digital technologies, no. 1, pp. 83–107.

Solodar, M.S. (2021) Nastol'naya knyha ynternet-marketoloha. Voronky prodazh, vebynar, SMM [Handbook of an Internet marketer. Sales funnels, webinars, SMM]. Kyiv: CUL. (in Russian)

Fishchuk, V., Matyushko, V., Chernyev, Ye., Yurchak, O., Lavryk, Ya., Amelin, A. Ukrayina 2030 E-krayina z rozvynutoyu tsyfrovoyu ekonomikoyu [Ukraine 2030 E-country with a developed digital economy]. Ukrainian Institute of the Future. URL: https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html

Arefieva, O., Polous, O. (2021) Management of logistical support of innovative cooperation`s intensification at intellectualization of economy. Economic Bulletin of the Dnieper Polytechnic. Scientific journal, no. 1 (73), pp. 228–235. DOI: https://doi.org/10.33271/ebdut/73.228

Keenan M. Global Ecommerce Explained: Stats and Trends to Watch in 2021. URL: https://www.shopify.com/enterprise/global-ecommerce-statistics

Антоненко О.А., Козар З.О. Мотиваційні передумови інноваційної активності та реалізація інноваційного маркетингу на підприємстві. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2017. № 819. С. 207–214.

Антощенкова В.В., Богданович О.А. Інноваційний маркетинг як особливий вид інноваційної діяльності. Вісник Харківського національного технічного універси-тету сільського господарства імені Петра Василенка. 2017. Вип. 185. С. 50–55.

Бойчук І.В. Інноваційні підходи до застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Менеджмент. Інновації : навчальний посібник. Суми : Магнолія, 2010. 562 с.

Дутова Н.В. Использование металлургическими предприятиями современных информационных технологий в сфере продаж. Економіка і організація управління: зб. наук. праць. 2010. № 1 (7). С. 136–144.

Нестеренко А.М. Интернет-маркетинг для МЛМ и не только. 7 шагов к успеху. Киев : Форс, 2020. 198 с.

Птащенкo O.В. Iнтеpнет-маpкетинг в системi упpавлiння збутoм пiдпpиємства. Упpавлiння poзвиткoм. Хаpкiв : ХНЕУ, 2013. №2 (142). С. 81–83.

Сагайдак М., Лавреньов Н. Використання маркетингових інструментів і цифрових технологій у просуванні металургійної продукції. Маркетинг і цифрові технології. 2017. № 1. С. 83–107.

Солодар М.С. Настольная книга интернет-маркетолога. Воронки продаж, вебинары, SMM. Киев : ЦУЛ, 2021. 124 с.

Фіщук В., Матюшко В., Чернєв Є., Юрчак О., Лаврик Я., Амелін А. Україна 2030 Е-країна з розвинутою цифровою економікою. Український інститут майбутнього. URL: https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html

Arefieva O., Polous O. Management of logistical support of innovative cooperation`s intensification at intellectualization of economy. Економічний вісник Дніпровської політехніки. Науковий журнал. № 1 (73). 2021. С. 228–235. DOI: https://doi.org/10.33271/ebdut/73.228

Keenan M. Global Ecommerce Explained: Stats and Trends to Watch in 2021. URL: https://www.shopify.com/enterprise/global-ecommerce-statistics

Опубліковано
2022-06-30
Як цитувати
Полоус, О., Сібрук, В., & Луценко, Є. (2022). Особливості застосування інтернет-маркетингу в політиці просування виробів металургійних підприємств. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (1 (91), 21-27. https://doi.org/10.32782/bsnau.2022.1.33