Маркетингові стратегії підприємств роздрібної торгівлі в контексті цифровізації галузі

  • Н.В. Проскурніна

Анотація

У статті розглянуто теоретико-методичні засади формування маркетингових стратегій підприємств роздрібної торгівлі в контексті цифровізації галузі. Розроблено трансформаційно-цифровий підхід до реалізації маркетингової стратегії підприємства роздрібної торгівлі. Охарактеризовано екосистему цифрової економіки, виділено її складові. Розроблено концептуальну схему цифрової трансформації маркетингової стратегії підприємства роздрібної торгівлі. Обґрунтовано трансформацію традиційних інструментів маркетингу з «4Р» в «6С» шляхом доповнення додатковими елементами, характерними для підприємств роздрібної торгівлі. Визначено стратегії та рішення підприємств роздрібної торгівлі стосовно елементів комплексу маркетингу та наведено приклад маркетингової стратегії розробки та просування сайту підприємства роздрібної торгівлі. Інтерпретовано результати впровадження інформаційної інфраструктури у бізнес-процеси підприємства роздрібної торгівлі.

Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Проскурніна, Н. (2020). Маркетингові стратегії підприємств роздрібної торгівлі в контексті цифровізації галузі. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (3 (85), 35-43. вилучено із https://snaujournal.com.ua/index.php/journal/article/view/166