Детермінанти інноваційної трансформації бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі
Анотація
Статтю присвячено дослідженню детермінант інноваційної трансформації бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі. Розглянуто інновації, що пов’язані з елементами омніканальності роздрібної торгівлі та використанням додаткових каналів комунікації і збуту й виокремлено чотири епіцентри інновацій бізнес-моделей, що обумовлені: ресурсами; пропозицією; клієнтами; фінансовою складовою. Систематизовано бізнес-моделі створення вартості в офлайн та онлайн каналах бізнес-моделі. Ідентифіковано на цій основі детермінанти інноваційної трансформації бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі на ринку товарів та послуг, надано їх характеристику.
Опубліковано
2020-10-26
Як цитувати
Проскуріна, Н. (2020). Детермінанти інноваційної трансформації бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (2 (84), 52-55. вилучено із https://snaujournal.com.ua/index.php/journal/article/view/157
Розділ
Articles