Сучасні підходи використання тренінгових технологій в готельно-ресторанному бізнесі для управління персоналом

  • Г.М. Колісник
  • Р.В. Корсак
  • В.В. Лакас

Анотація

У статті зазначено, що управління людськими ресурсами розвивається швидкими темпами. Вакансії менеджери пропонують внутрішнім кандидатам. Тренінг розглядається як інструмент підвищення рівня професіонального розвитку персоналу та рівня їх компетентності. Зазначено, що сучасні тренінгові програми з питань управління персоналом в готельно-ресторанному бізнесі включають в себе комплекс спеціалізованих програм з питань: систематичного навчання і дозволяють вирішувати важливі питання і проблеми у підготовці персоналу готельно-ресторанного комплексу, сприяють формуванню кадрового потенціалу підприємства, мотивують працівників до якісної професійної роботи, зменшують плинність кадрів. Розглянуто основні види тренінг-програм за якими повинно відбуватися навчання персоналу готельно-ресторанного комплексу та досліджено характерні ознаки методів навчання для працівників готельно-ресторанного комплексу при застосуванні тренінгових технологій.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Колісник, Г., Корсак, Р., & Лакас, В. (2020). Сучасні підходи використання тренінгових технологій в готельно-ресторанному бізнесі для управління персоналом. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (1 (83), 45-49. вилучено із https://snaujournal.com.ua/index.php/journal/article/view/147