Споживча влада: теоретико-організаційний аспект в період цифрових трансформацій
Анотація
В статті розглянуто теоретичні аспекти активізації дій споживчої влади в сучасному ритейлі в період цифрових перетворень. Здійснено аналіз понятійно-категорійного апарату «споживча влада». Надано авторську інтерпретацію поняття «споживча влада» та виявлено її характерні ознаки. Виходячи із функцій споживчої влади розроблено інфомодель споживчої влади в період цифрової трансформації. Розкрито вплив споживчої влади на розвиток клієнтського сервісу, покращення якості обслуговування покупців в умовах цифрової трансформації на основі контентів ритейлу. Обґрунтовано, що результативність та ефективність дій споживчої влади можна досягти шляхом партнерства та колаборації.
Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Чміль, Г. (2020). Споживча влада: теоретико-організаційний аспект в період цифрових трансформацій. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (3 (85), 86-91. вилучено із http://snaujournal.com.ua/index.php/journal/article/view/192
Розділ
Articles