Маркетингові інструменти підвищення конкурентоспроможності крафтової молочної продукції

  • К.В. Блюмська-Данько

Анотація

У статті проаналізовані існуючі класифікації маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств. Авторами була обрана оптимальна система маркетингових інструментів для підвищення конкурентоспроможності підприємств молочної галузі. Авторські напрацювання представлені на прикладі підприємств з виготовлення крафтової молочної продукції.

Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Блюмська-Данько, К. (2020). Маркетингові інструменти підвищення конкурентоспроможності крафтової молочної продукції. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (3 (85), 11-14. вилучено із http://snaujournal.com.ua/index.php/journal/article/view/161